för jag vet att hela stan vill ha dig, det är sant

HELGEN blev  inte  så  lyckad Allt gick åt helvete & allt var så jävla värdelöst.. vi fick inte tag på öööl och allt som vi skulle ha, och vi hade snackat med massa folk, men nee blev inte av. Vi skulle seriöst ha börjat försöka fixat allt för flera veckor sedan. Har ifal varit med massa trevligt folk hela helgen och förutom att det inte blev paarty vart väl helgen ganska bra ändå om jag tänker efter. bby har farit hem för ett bra tag sedan & jag saknar honom as mycket redan.. En sak som jag verkligen inte gillade i helgen, men det ska jag inte prata om nu, blir bara förbannad.

sitter fortfarande i min sov t-shirt har inte orka göra mig klar än. Fattar inte att jag kan vara trött nu.. jag & Simon sov nästan hela tiden, när vi inte var ute alltså. Aja, ska försöka slita mig från datorn nu, hadee

 

 

 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0