Måndag igen

Var ju i Norsjö idag och kollade på skolan. Först när vi kom fram var vi och kollade på några program och sånt. Och efter det hade vi egentligen ingenting att göra fram till klockan 3. Så vi var bara och gick runt, runt osv. Vet fan inte vad jag ska skriva om dagen :)Men Ibland spårade det ur, haha. Hade iaf grymt roligt med er tjejer, NI är bäst

Var sjukt trött när jag kom hem vid klockan 4 och trodde att jag skulle avlida. Så jag gick och vilade och somnade och vaknade vid klockan nio. Så nu sitter jag här och är absolut inte trött och har ingenting att göra. Och imorgon... är det skola och det är jag inte pepp för! Ska försöka gå isäng nu så får jag se hur länge jag ligger vaken, sovsött



Blir mer och mer sugen på att gå OP i Norsjö

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0