En lista för jag har ingenting att göra just nu..


Nämn något som gjorde dig glad igår:
att pappa kanske ska köpa en ny mobil åt mig(L)
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: tvättade ansiktet
Det sista du sa högt: du var fan inte rolig hejdå
Det senaste någon sa till dig: gonatt
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: minns inte
Vad var det senaste du köpte: kläder typ
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: kallt
Godaste glassmaken: vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mardrömmar: jo
Trivs du med ditt jobb: om jag hade ett så hade jag väl gjort det
Favoritklädsel: leggings, någon fin tröja
Favoritlåt just nu: MÅNGA
Vad ser du om du tittar till höger: en dator
Vad gör dig glad just nu: ..
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: glad antar jag väl
Favoritgodis: jag äter inte godis
Kläder just nu: leggings och en stor t-shirt
Sommarplaner: stockholm,vara med familj & vänner
Hur många kuddar sover du med: 5
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska!!
Vad är viktigast för dig: att mina närmaste ska vara lyckliga
Är du kittlig: hahahaha om jag är
Snarkar du: HAHAH ja vet fan inte
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: alla!!!
Längtar du mest efter just nu: sommaren
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0