TIDSFÖRDRIV

utseende:
Vilken ögonfärg har du:
Blå/grön
Hur lång är du: 155 tror jag ?
Vilken hårfärg har du?: svart
Långt eller kort hår: mellan
Piercingar i anisktet: ja, ögonbrynet
Vilken ögon färg skulle du vilja ha: helt blå
Hur lång skulle du vilja vara: en aning längre än vad jag är iaf
Vilken hårfärg skulle du vilja ha: vet inte
Vill du ha kort eller långt hår: långtlångt
Skulle du vilja ha piercingar: ja, läppen (igen) och i tungan :)

senaste du:

Åt: äpple
Drack: vatten
Du fick sms av och vad de stod: från ante- tror fan jag såg dig i stan förra veckan(A)<3
Du skrev sms till och vad du skrev: till marcus- haha näe, ska typ dit nån dag till veckan, fredag tror jag:) men seriöst kom till malå på VM? <3
Sa: hejdå
Kramade: vet inte
Kysste: vet inte
Spydde: ingen aning

kärlek:
Är du singel: aa
Ditt förra förhållande va med: tom
Dtt längsta förhållande: nån månad
Med vem då: - emil
När någon säger din första kärlek vem tänker du på då?: vet inte, emil........
Gillar du någon just nu: nje
Hur många seriösa förhållanden har du haft: 1
Vill du vara singel: nja
Vill du gifta dig i framtiden?: haha ja, när jag blir vuxen
Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: har ingen

vänskap:
Den som vet mest om dig: ronja & emelie, kanske
Den vän som du har känt längst: Emelie
Bara en allra bästa vän?: Har två, ronja & emelie sen fler nära vänner
Den du har mest minnen med: Emelie
Bra vän du inte träffar ofta: vene
Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: kanske

övrigt:
Musiksmak:
hiphop
Sport du gillar: ridning
Har du någon gång hört att du sjunger bra: haha nej
Har du hört att du borde bli modell: jag vet inte, kanske
Något speciellt du alltid har på dig varje dag: kläder tror jag ?
Vem är mest galen i din klass?: eh, jadu jag vet inte
Brukar du sova med en nalle vid din sida?: nääe
Vad tänker du på just nu: sovaaaaaaa

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0