Nu mot TV:N

Kom hem vid klockan 6 efter ha varit i skellefte hela dagen! Dagen har varit jobbig, jobbig & jobbig. Fanns inte så mycket att göra.. Jag och pappa gick fan på varenda affär för att hitta en jacka åt mig. Men alla är så jävla stora, finns typ bara storlek XL och njaaa det blir för stoort! Och dessutom skulle pappa betala om jag nu skulle hitta nån... typiskt. Var inte på bra humör alls idag alltså..

Trodde att det skulle ta ont att pierca ögonbrynet, men det gjorde det inte. Kändes ungefär som att ta i läppen så det gjorde inte de minsta ont. Jag måste nu vara duktig och tvätta varje morgon & kväll i tio dagar. Sen återbesök om cirka 10 dagar! :)

Sitter nu hemma och dunkar musik, har inte så mkt att göra. har jävulskt ont i käften också, längtar som faaaan tills rälsen åker, vilket blir om ett par månader i think. Nu ska jag ner och kolla på tv, Ha en fin kväll

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0