TIDSFÖRDRIV

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 20
Hur många har du varit riktigt kär i? två
Vad tycker du om kärlek? underbaart!
När kramade du någon sist? igårkväll
Saknar du någon speciell person? ja det gör jag.
När kysste/hånglade du med någon sist? igårkväll
Ångrar du det? Nejfan
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? Ingen aning, säkert idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Hahah ja

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? Nästan, men det räknas ju som inte så nej
Hånglat med någon riktigt ful? ja
Hånglat med fler än 50 pers? Nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Yepp
Varit nykter på nyårsafton? ja
Åkt ambulans? Nope
Gjort något olagligt? ja
Bivit polisanmäld? Inte vad jag kommer ihåg iaf
Fått din mamma att gråta? Säkert
Skämts över dina föräldrar? Ne nja jag vet inte
Skämts över dig själv? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nope, do you?
Varit kär? ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Yes
Är du ensam nu? I rummet ja 
Vill du gifta dig? Joppsi
Vill du ha barn? Jajemäään

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? kommer inte ihåg 
Fick dig att gråta? Ingen aning, förmodligen någon film
Du gick på bio med? minns inte
Skällde på dig? ingen aning

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Kramat någon? Jaa
Pussat någon? Jaaaa
Köpt någonting? ja
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0