NU ÄR EMMA HEMMA I MALÅ IGEN

Kom hem vid halv 9 ikväll, har hunnit packat ihop alla saker, städat till lite i mitt rum och tvättat kläder. Känns så satans skönt att vara hemma igen, har saknat alla vänner. Men har haft jätte trevligt på semester med familjen i 1 vecka,helt klart.

Jag kom som sagt till Övik i tisdags där mamma, pappa och Camilla väntade på mig, (ingen av dom trodde att jag skulle komma med buss). Vi har shoppat, sett bio,eclipse, steekt, spelat minigolf, och mycket,mycket mer. Super mysigt! Jag bara ä-l-s-k-a-r att vara på camping. I fredags for vi till våra kusiner i Härnösand och har varit där tills idag. Har bara varit med kusinerna nästan hela tiden, varit i Birsta och shoppat och varit på ikea. Käkat massa god mat har vi gjort, orka inte räka upp allt vi gjort & jag har bara haft det så satans roligt. Blev alltså inte så att vi for till Sthlm men har haft lika roligt ändå.

brist på bilder

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0