visste ni...

VISSTE NI:

att jag vill - bli smalare

att jag har - dåligt självförtroende?

att min senaste kyss - var för några veckor sen

att jag lyssnar mycket på - musik jämt. Det är synd om våra grannar..

att jag funderar på - vad jag ska ha på mig för kläder imorgon, haha

att jag pratar – spanska dåligt?

att jag inte gillar – idioter

att min första riktiga kyss – var för längesedan

att jag avskyr när folk snackar - skit om något som dom inte har något med att göra

att kärlek är 
–  inget som jag direkt tror på

att jag gillar – att vara ensam hemma

att jag alltid kommer att – vara mig själv?

att jag är förälskad i – bajs, haha kommer inte på något

att sist jag grät var – för ett tag sedan

att min mobiltelefon är – är proppad med sms

att när jag vaknar på morgonen – så vill jag alltid somna om igen

att idag har jag – varit i skolan och jobbat flitigt, tiiep

att i morgon kommer jag – gå till skolan

att jag just nu tänker på - olika personer

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0