trodde fan aldrig att det skulle bli såhär

jag vet inte vad jag ska göra längre,
vad jag än gör, vars jag än befinner mig, vad jag än säger,
du blir bara sur och orkar inte med mig.
visst,jag kanske jagar dig som fan,
jag kanske smsar hela tiden, eller försöker iallafall
känns inte så värt längre när jag inte få några svar tillbaka,
men jag tänker inte ge upp, aldrig.
jag förstår att det är jobbigt, men jag har faktiskt en anledning till det.
och det är det att jag är så sjukt rädd över att förlora dig,helt och hållet,
så sjukt rädd över att bara se dig vända ryggen och gå.
det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig.
första gången jag var med dig var 13 mars,
det var nog den bästa dagen i mitt liv, helt ärligt.
och sist jag var med dig var 26 och 27 mars,
DÅ trodde jag faktiskt att det skulle bli något mellan oss, men något kom
emellan.
jag har inte ens hört av dig sen dess,
har inte fått höra din vackra röst, sett ditt vackra leende.
åh vad jag bara vill spola tillbaka tiden till mars,
då var det DU som hörde av dig hela tiden,
DU som ringde,
DU som smsade hela tiden.
men nu har det helt vänt håll.
ibland känns det som allt du skrev till mig, allt du sa till mig bara är ord,
kommer jag någonsin få veta om du menar det?
jag vill bara ha dig här,liggandes brevid mig.
vill ligga brevid dig,ligga med huvudet vilandes på ditt bröst,
bara bli omhållen,som du brukar göra,låta mig ligga brevid,
känna närhet.
kom tillbaka,bli som förut,låt vårat VI bli som förut.




1 kommentarer
Postat av: Celine's Blogg

Sv: Nu är jag tillbaka ifrån semestern :)



kommit hem från frankrike xD :)

2010-04-10 @ 15:31:02
URL: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0