SUG MIN KUK....

SATAN jag får inte fara till stan i helgen. Är på så jävla dåligt humör så det finns inte, fyfan säger jag bara. Mina idioter till föräldrar anar säkert att det var ******* i helgen, vilket det faktiskt också skulle vara. Men det får dom fan leva med. Förstår inte varför jag inte bara kan få fara & ha roligt någon gång, nu när det liks är valborg. DÅ SKA MAN FAN FÅ HA ROLIGT. Dom är helt jävla dum i huvet, hatar dom just nu hårt som fan, HATAR allt just nu. Jag vill fan dra långt bort som satan och aldrig mer komma hem igen, skulle vara så jävulskt skönt. Ska lägga mig på sängen och dö nu. HEJDÅ







1 kommentarer
Postat av: Celine's Blogg

sv: jo det ärbara bra här med! :)

2010-04-29 @ 21:57:45
URL: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0