någon som känner som jag????

Egentligen så är de så här att jag älskar att vara 15 år gammal! och jag skojar inte. jag älskar att när man ska ta en cigg så måste man gömma sig, och när man kommer in måste man dra bortförklaringar som tillexempel ''nej men asså jag träffade nån som rökte'' när dom säger att man luktar rök..

jag älskar när man ska ha party me vännerna och drar "nej men ja ska bara vara me blablabal och vi ska se film, vara inne hela kvällen du vet" och låter ens förälder prata med en kompis istället för någons mamma eller pappa

jag älskar att min kära far var och kollade i min jackficka imorse och tog mina cigg och snörde bort dom i helvete & jag älskar ännu mer att jag redan fixat nya, så sorry pappa

jag älskar
att jag inte längre kommer få några pengar alls, alltså barnbidrag om jag röker som mamma säger:-s men de är nice för jag älskar min mamma. hon är så gullig ♥


jag älskar att leva i nuet och inte bry mej om morgondagens bekymmer. jag älskar att vara 15 och leva i ett äventyr, jag älskar spänning, jag älskar mitt liv!

 

LIVET ÄR UNDERBART OCH DE LEKER SOM FAN
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0