S P R I N G L I D E N

Har just kommit hem från Springliden, det har INTE varit en rolig dag precis, HATAR orientering. Det var kallt i sinne & man blev jätteblöt osv. Men jag & Wendy hittade iaf alla 11 kontroller som tur var & vi hann också gå vilse, hahah men vi hittade tillbaka, vi gick med Ronja och Ellen i början, men sen försvann dom..(U) Jag & Wendy fick fan samma karta SÅ TUR. Vi fick sluta tidigare än vad det var planerat, det var tänkt att bussen skulle gå hem klockan 2 tror jag, men de va ju skönt att sluta tidigare. Nu sitter jag här i min ensamhet & lyssnar på musik och fryser & är alldeles blöt, skinnjacka & tennisskor är toppen att orientera i? JA mentyp.
Nu ska jag gå & ta en lååång dusch♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0