ONSDAG

HejHej. Kom hem från Släppen för ungefär en och en halv timma sedan. Jag kom dit typ klockan nio igårkväll och då bar jag in mina grejer osv sen spelade jag bland annat kort med David, Robin och Victor & det var rätt skoj ändå, och sen byggde vi ett pussel som typ var för 3-åringar:] men vi hade ändå inget bättre för oss så. Senare på kvällen var jag typ mest med Magnus och Ronja, & vi hade så jävla kul eller iaf jag hihh. Vi var typ tvungna att sitta nere i en jävla källare där det typ var kallare än fan för att dom som ville sova skulle få göra det, och då skulle ju såklart alla andra vara tysta. Men det gick inte så bra för vårat lag precis, lärarn kom typ ner var fjärde minut och sa att vi skulle försöka vara tystare men vi börja typ bara leva om mer och mer tro jag. haha. Och i den kalla källaren spelade vi typ kort, prata och hitta på lite bus osv;) Och på morgonen sa typ några som var där uppe att dom hörde oss asmycke, vad vi prata om och att vi typ garva ihjäl oss osv... oops. Och jag sov inte ens en minut inatt, jag tror det endast var jag och David som inte sov någonting på hela natten, medans några av dom andra typ sovde en halvtimma eller mer. När klockan typ var 05:40 for jag, David och Magnus ut, för David och Magnus skulle göra upp en eld och varför vet jag egentligen inte, men dom klarade det fastän det regnade... mycket bra jobbat grabbar=) Man kan väl undra vadfan vi gjorde ute tjugo i 6 en Onsdagsmorgon för att göra upp en eld? medans alla andra eller dom flesta ligger och sover, hihih sweet.
Det var faktiskt ganska roligt i Släppen iår, roligare än vad jag hade förväntat mig iaf.

Nä nu ska jag gå och duscha känner mig inte fräsch, luktar typ rök i sinne och sen ska jag kanske sova en stund är gode tröttt just nu! Hörs ikväll♥


                  var bara tvungen att lägga in en bild på Magnus

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0