S J U K A N...

Kom just hem från sjukan, & vad har jag gjort där?
När vi skulle börja språkvalet klockan ett idag gick jag och Ronja ner och satte oss på en bänk, för vi orkade inte läsa uppe i klassrummet. Sen kände jag att jag började blö näsblod så jag gick till toan, och det började bara blö mer & mer... Efter ett tag kom Ronja och frågade hur det gick.. & det blödde ju jättemycket. Vi gick till soffan i kosmos och vilade för att se om det skulle sluta blö, men det fortsatte bara. Och Anette hade sagt att jag skulle sitta och vila osv & skolsköterskan var inte på skolan idag så jag kude inte gå dit. Efter det typ hade gått tjugo minuer ungefär hämtade Anette Ulrika och jag vet inte varför... och hon trodde tydligen att hon skulle få stopp på näsblodet men det fick hon inte. Hon ringde pappa och blablabla, han kom efter typ 10 minuter & då hade det gått 35 minuter? och det hade inte slutat blö. Så jag & pappa for upp på sjukan och där brände dom i näsan OCH det gjorde ont som satan!

Men det är inte ovanligt att jag blör näsblod, brukar göra det ganska ofta och det är DRYGT. Nu hoppas jag att jag inte kommer blö på ett tag eftersom dom brände på sjukan. OCH ett stort tack till Ronja :)♥ Hon satt och gjorde mig sällskap och typ torkade upp blod från golvet och allt, hihi sweet. Ronja sa att hon aldrig i hela sitt liv har blött näsblod. Haah jag säger bara va glad!
Som sagt det blödde otroligt mycket.


glömde att ta ett kort, Haha.
1 kommentarer
Postat av: Ronjaaa,.

hihi det är lugnt, men jag erkänner faktiskt att jag var lite oroligt när det inte slutade blö, jag hade då iaf en anledning till att inte vara på lektionen ihih :] <3

2009-10-01 @ 19:02:52
URL: http://ronjaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0