♥ R U B R I K

Vad har ni gjort ikväll?♥

Jag har vart hemma själv från klockan 3 idag & kommer säkert att vara det tills klockan tio ikväll.. Jävligt skönt, eftersom det inte händer så ofta! Har typ bara suttit vid datorn & har också hunnit vara ute & gå en sväng.. HAHA lite jag höll på ramla typ 58 gånger? Det är fan halkigt som satan ute nu, plus när man har en hund som dra i sinne när hon ser en annan hund, inte lätt alltså..

Tror faktiskt att jag ska upp & baka nåt nu, för nu har jag absolut ingenting att göra & då kan man alltid baka, eller hur!?.. egentligen INTE OK menmen.. hörs ikväll nån gång♥


fettt00oW
1 kommentarer
Postat av: Rebecca

det är alltid kul att baka hehe ;)

2009-10-14 @ 23:16:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0