♥ O N S D A G

Hejhej mina söta läsare! Har ni haft en bra dag? =) Det har då iaf jag haft, försov mig lite imorse, vaknade halv sju & jag började ju klockan 7, men jag hann så det var ju lugnt & pappa skjutsade mig som tur var, eftersom det hade snöat ungefär 15 centimeter under natten & det gillar vi inte! Idag på morgonen fick jag följa med Siri till Rökå & blablaba, det var ju roligt, så att jag inte behöver följa med mamma hela tiden.. & Siri är så himla trevlig så det gick ju toppen :) På eftermiddagen fick jag vara med & spela bingo med några vårdtagare, det kom två damer säkert från Malå antar jag & höll i bingon.. så jag satt & hjälpte en tant & hon är supersöt så det gick jättebra! :) Själv skulle jag nog tycka att det skulle vara ganska kul att tex på Onsdar få spela bingo tillsammans om man bor på ett ålderdomshem, ist då för att bara sitta inne i sin lägenhet & se på tv osv. Slutade iaf klockan 3 idag (skulle egentligen ha slutat klockan 4) men jag & mamma tog friskvård en timma och for ut och gick en sväng med hundarna.

Nu måste jag skynda mig upp & kolla om kakan är klar som jag har bakat, sen ska jag nog se tv. Är ledig imorgon, YES.


M I L O U


F R E J A
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0