♥ O N S D A G

Hej alla glada läsare!♥

Kom hem från skolan för ett tag sen och då kom just Linda & frågade om jag ville följa & handla så jag följde hon en snabbis.

Idag på skolan skulle vi bestämma vad vi själva vill att det ska stå på våra klasströjor & jag vet inte alls vad jag ska skriva.. Kanske Storemma på framsidan på tröjan & RUMPNISSE på byxorna på rumpan? ;) Jag tog iaf XL på både tröjan & byxorna & svart färg. aa måste iaf bestämma mig innan imorgon vad jag ska skriva eftersom dom skulle beställa dom på fredag tror jag. Och vi har bestämt att vi inte ska ha '' NU STICKER ELITEN... KVAR BLI SKITEN'' på baksidan, så vi ska bara ha ''FEM IG ÄR FLER ÄN FYRA MVG!'' på baksidan & alltså ingenting på framsidan, blir nog bäst så :)

Vad tycker ni att jag ska skriva?=) kom gärna med förslag.. tack


YEY
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0