INTE PIGG

Har suttit uppe och sett tv med mamma, pappa och Lasse typ från kockan åtta?.. och lyssnat på allt dom har pratat om blablaba. Pappa gick och la sig halv tolv eftersom han ska upp och jobba om cirkus 2 timmar. Men mamma och Lasse hade trevliga samtalsämnen, bla om varför tjejer sminkar sig. Hahaha seriöst varför sitta och snacka om de? och dom är inte nykter heller eller iaf inte mamma. När jag skulle gå & ta av mig linserna för typ 45 minuter sedan hade dom iaf somnat. Jag tyckte att det blev tyst & då kolla jag bak då hade dom somnat, så skönt. Dom kunde fan inte hålla käft där ett tag, dom prata i sinne. Hörde faktiskt att Lasse vaknade just när jag gick till toan för att ta av mig inserna & nu vet jag inte om han har farit hem eller om han sitter uppe i sin ensamhet och kollar på mtv som vi gjorde för några timmar sedan, roligt liv? Om inte Tobias hade smsat med mig inatt hade jag typ varit döööd nu, så tack tönt;)
OKEJ, nu måste jag upp och kolla om han har farit hem eller nåt sånt, sen mot sängen.

GODNATT♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0