♥ HÖRS IMORGON BITTI!

God natt alla söta läsare!

Skola om några timmar då..wiho! jag längtar så jäääkla mycke. Skämt åsido, haha. Imorgon efter skolan måste jag skynda mig hem direkt för då ska jag & Camilla fara ut & se om vi hittar nåt till pappa eftersom han fyller hela 48 år (tror jag) imorgon.. brukar vara ganska svårt att hitta nåt, men de löser sig säkert på nåt vis Heheh.

Nu ska jag lägga mig i sängen & kolla i några tidningar innan jag ska sova, är inte alls trött.. men måste fasen försöka sova så att jag orkar stiga upp I TID imorgon♥


MALÅÅÅåå SNAaaaaaaaaARt ????♥
1 kommentarer
Postat av: emma

Hej :)



Jag har nyligen startat en blogg som

handlar om folksjukdomen Reumatism.

Jag ville ha en blogg om det, för att det

är många som lever med det och vem som helst,

när som helst kan drabbas + att jag lever med det.



Hoppas du vill läsa :)

ha de bra / Emma

2009-10-19 @ 10:37:22
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0