♥ GODNATT

Har just sett klart de jag såg på tv:n, såg bl.a Inlåst & Comedy fight club. Känner faktiskt att jag börja bli lite trött så nu ska jag hoppa isäng, det blir alltså en ganska tidig kväll för mig & ska se om jag är ''piggare'' på morgonen.. eftersom jag går isäng strax efter klockan 11, vilket jag egentligen inte tror Haha.

YES imorgon är det Fredag vilket innebär att det faktiskt är helg.. så jävla sköönt. Vi har musik på skolan imorgon & det gillar jag verkligen inte! Var ju borta förra Fredagen & alla pratar typ om att vi ska skriva någon uppsats eller nåt.. måste nog höra med Robin imorgon.


GE MIG SOMMARLOV?
& med denna bild säger jag godnatt :)
1 kommentarer
Postat av: Ronjaaa.-

hahjo det gör man verkligen :]

Joo det var lite obehagligt när jag vaknade och när dom skulle söva mig men nu känns de lite bättre har väl fortfarande ont i magen och så men de borde då över snart :p <3

2009-10-16 @ 11:12:41
URL: http://ronjaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0