TRÖTTER?

HejHej! Kom in för ett tag sedan, har varit ute med Camilla & gått omkring i lilla Malå där det visst skulle vara festligheter ikväll;) men det var fan inte livat. Och Camilla var tydligen asrädd för cykelturken ikväll.. som alla kallar han. Man har ju hört talats om honom. Han har bla varit inne på mammas jobb och hållit på, följt efter/jagat många personer, varit på sjuåringar osvosv.. USCH säger jag bara! Så passa er malåbor som är ute sent på kvällarna. Hörde faktiskt att han skulle flytta, ända ner till Malmö, gud så bra :) då kanske man kan känna sig säker i Malå igen?;)

Just nu sitter jag i Camillas säng & har hennes bärbara dator i knäet, och hon har somnat.. inte social människa precis. Nu ska jag skynda mig ner till mitt rum..


peace
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0