back on track?

Hej bloggen!

Har inte kunnat blogga på jättelänge nu, för att vårat internetbolag (?) som vi hade, slutade gälla för typ 1 & en halv vecka sedan & nu har pappa fixat nåt från telia & det är trådlöst, wiho! Daniel har just fixat igång det till oss.. för att ingen annan kunde i våran familj.. haha pinsamt! Men det dåliga är att min bärbara inte funkar & ingen vet varför, så nu sitter jag vid Camillas bärbara, MEN tack Dalle för att du hjälpte oss :) & som belöning fick han öl av pappa, inte illa, haha!

Idag har jag varit i stan med Camilla, ni kan få bilder på det jag köpte sen. Snart ska jag se IDOL & sen bara ta det lugnt, vad ska ni göra i helgen?♥

YEEES, nu ropade pappa just att han har fixat så att min dator funkar, så nu ska jag ta min lilla dator & sätta mig i tvrummet & kolla runt lite, hörs ikväll!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0