Sjuklingen

Hej på er!

Dålig uppdate på sistone, men jag blev sjuk i tisdags & då var jag inte pigg må jag säga! Hade sjukt mycket i feber osv. Känns mycket bättre nu, men det är inte riktigt bra. Hostar fortfarande i sinne & har ont i halsen osv. Camilla eller pappa smittade tydligen mig... & jag har inte suttit vid datorn på typ tre dagar nu, ovanligt må jag säga men jag har absolut inte orkat! Har bara sovit,sovit & sovit ungefär.

Lite jag har missat i skolan också, & det var ju inte heller länge sen sist jag var sjuk. Men Camilla var så snäll så igår for hon till skolan & hämtade hem typ alla böcker i mitt skåp, så i helgen blir det förhoppningsvis att plugga!

Just nu sitter jag & lyssnar på musik & funderar på om jag ska gå & lägga mig. & jag har just sett film Johan Falk med mamma, pappa & Camilla. Galet bra dom filmerna är!



ungefär så pigg vill jag vara just nuuu!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0