r u b r i k

Kom just ut från duschen, tog en lååång varm dusch så nu känner jag mig riktigt ren & fräsch. Duschade med linserna på vilket inte är så bra egentligen.. jag får vara mycket försiktig när jag tvättar bort mascaran så inte linserna trillar ut haha! Brukar oftast inte ta av mig linserna när jag duschar.. och varför vet jag faktiskt inte. Men nu ska jag ju se tv klockan nio & annars ser jag ingenting eftersom jag inte ser så bra med glasögonen. Har fått mycket sämre syn på senaste tiden, har ju alltså en sämre styrka på glasögonen än vad jag har på linserna. Och det måste fixas snart.

Nu ska jag upp & föna håret sen ska jag göra varm oboy & mysa framför tv:n!! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0