L ö r d a g

Vaknade vid halv ett tiden idag. Och då började pluggningen.. har suttit & pluggat i typ två timmar, känns grymt skönt, lite mer gjort nu än tidigare iaf! Nu har dom kommit hem från Piteå också, mamma hade tydligen köpt ett par uggs till henne, men då var dom tydligen för småa till henne. Hon lånade mina i Piteå & hon har lånat dom tidigare också & hon tycker att dom är bra i storleken. Jag har 36 på mina & hon hade köpt sina i storlek 37 & dom var för småa... så nu ska vi tydligen byta, haha! 

Pappa berättade att det var jättefint på hotellet osv! Så nu har han sagt att vi ska fara dit någon helg framöver & bo på hotell en natt & vara & shoppa nästa dag. Men undra när det blir... Jag längtar iaf :')





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0