inte nööööjd

Äntligen hemma från skolan! Denna dag har inte varit annat än dryyyg i sinne. Våran grupp gjorde våran andra engelska redovisning idag... och ja det gick hyffsat tycker jag iaf. Men sen när jag gick till Sarah & Jessica för att höra vad jag fick så sa dom att jag pratar bra engelska men att jag måste prata ''högre'' & ''tydligare''. Men vafan dom behöver inte sitta 38 mil bort, dom kanske kan sitta så att dom hör vad man säger? MEN nej tydligen inte! ÅÅÅH dom blir fan aldrig nöjd! Alltid är det nåt som inte duger...

Nu har våran grupp alltså bara en redovisning kvar, som vi har på torsdag nästa vecka fy och fan så skönt! För det värsta som finns är väl att prata inför grupp & lärare usch alltså..

NU ska jag beställa hem en klänning från Nelly :')
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0