♥HEMMA

Hej alla söta läsare!

Nu har jag just kommit hem från en låång skoldag, kändes som om skoldagen aldrig skulle ta slut.. började med gympa & jag var ju såklart inte med så jag satt & ''jobbade'' med matte. Sen hade vi fan håltimme idag efter lunch på språkvalet, seriöst typ första gången på tre år???

Fan också att jag var sjuk i början av denna vecka..... har typ missat gode mycket, inte för att det precis var vanliga lektioner i veckan, men iaf så har jag missat typ allt om gymnasievalet, massa information om det antar jag (?) stuidiebesök på Setra & på Tjamstangården & massa sånt, enda kul ist för att ha vanliga lektioner & då ska jag tydligen vara sjuk.... Men som tur var så kom det nån från Sandbackaskolan i Arvidsjaur idag & informerade lite om dom olika programmen osv, han hette Nils-Åke, om jag inte minns helt fel HAHAH han var iaf galet rolig, så det hann jag iaf vara med på.

Ikväll klockan 18.00 - 20.00 så ska alla elever i nian & föräldrarna vara på skolan, för då kommer det massa folk från Burträsk, Lycksele & Arvidsjaur tror jag att det var & pratar om dom olika programmen osv, så det blir ju perffa.


Funderar på något av dessa två program, vill helst gå HR i SKELLEFTEÅ så galet roligt. Men jag kommer aldrig att ta mig in... lallala. DET ÄR FAN BARA ATT BÖRJA PLUGGGGGA NU EMMA!!!!1
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0