Godnatt!

Blev inte så att jag beställde en klänning ikväll.. vi ska tydligen till Skellefte i helgen kanske. Så då ska jag kolla om en klänning då + att då får jag ju pröva innan och det känns mycket bättre. Mammi skulle betala skorna till mig, lite happy jag är. Så imorgon ska pappa sätta in 600 kronor på Camillas kort & då ska hon köpa dom till mig.. om dom finns kvar alltså. Men jag hoppas verkligen att dom finns kvar i storlek 37! ♥

Nu ska jag hoppa i säng, är sjukt trött så det ska verkligen bli skönt att lägga sig tidigt! Nog för att igår blev det en galet tidig kväll.. men det var inte meningen haha! Så förhoppningsvis är jag piggare när jag vaknar imorgon.

JUSTJA vi slutar efter lunch imorgon, så sköönt!

Godnatt på er!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0