Godnatt!

Har haft en riktig mysig hemmakväll som har bestått av tv tittande, pluggning & bakning.. hehe skämt och sido. Det skulle självklart varit mycket roligare att hitta på nåt med mina underbara vänner! Men jag kände att det behövdes en låång plugghelg för mig, har legat efter i så pass mycket i skolan nu på sistone & dock när jag var sjuk också. Pluggade som en galning efter klockan halv tio till klockan ett, så nu känner jag mig snäppet duktigare.

Varken mamma eller pappa tror tydligen inte på mig i skolan längre... men nu ska jag fasen ta tag i skolan på allvar & bli duktigare på att ta hem böcker & plugga inför prov osv för det tjänar man verkligen på!! =) Och framförallt ska jag visa dom att jag faktiskt kommer börja ta skolan på allvar nu & att jag kommer fixa detta!

Nej hörrni, nu börjar det bli sent. Nu ska jag gå & lägga mig. Vi hörs imorgon då jag förhoppningsvis känner mig lite piggare! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0