♥091105

Har just kommit hem från skolan, var ute med Wendy ett tag också. HAHAA asså jag måste ha uppfattat allt dehär totalt fel, för det första.. klockan 6 när alla var där skulle vi ''jobba'' med nån jäkla bok som vi hade fått & för det andra så fick vi ingen information alls.. utan vi var själva tvungna att efter klockan sju gå runt i korridoren & kolla på dom olika utställningarna (?) jag vet inte egentligen vad föräldrarna gjorde medans vi ''jobbade som galningar'' uppe i klassrummen, kanske fick dom någon form av information, ska höra med pappa sen. ASSSÅ jag bli bara mer & mer sugen på att gå HR, det verkar så galet jävla kul alltså :) Ingen annan som tycker det?

& förresten några elever från omvårdnadsprogrammet var där & typ tog blodvärden på dom som ville & jag ville såklart kolla, jag hade 87... & tjejer ska typ ha mellan 115-135 om jag inte minns helt gälet. Undra varför jag hade så lågt? hehe..

Det kändes dock ganska konstigt att vara på skolan dendär tiden ikväll.. fick med mig en massa papper hem om alla olika gymnasieprogrammen osv, så ikväll ska jag läsa&läsa..


PEACE
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0