Jag har under 2009 hunnit med..



druckit alkohol 
rökt vatten pipa 
däckat  
fått minneslucka 
varit kär 
älskat / älskar någon av motsatta kön 
fått ett sugmärke 
gjort ett sugmärke 
haft oskyddad sex 
haft ett förhållande i över en månad 
kysst en främling 
strulat med någon av samma kön 
strulat med någon av motsatt kön 
sovit i samma säng med någon av samma kön 
sovit i samma säng med någon av motsatt kön 
lekt med någons känslor 
gråtit dig till sömns 
vaknat av att jag gråter 
skrikit ord som hora/slampa till nån 
slagit till någon 
blivit slagen 
lärt känna över 10 nya människor 
åkt skidor 
varit på solsemester  
badat i havet 
haft snöbollskrig 
tittat på en hel fotbollsmatch 
inte sovit på en hel natt 
varit på sjukhuset 
sovit över 12 timmar 
sett en film mer än 10 ggr 
fått IG 
åkt buss i över 10 timmar 
vart ute en hel natt 
har blivit tagen av polisen 
svikit en vän 

När jag läser igenom detta ser jag att ungefär alla med hände under 2007 istället...
och jag ångrar det som satan
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0